3, ät bajs!
1.) Deras kundservice suuuger! Jag har blivit runtskickad hur många gånger som helst när jag behövt hjälp!!
2.) Det mobila bredbandet är värdelöst & funkar kanske två månader högst!
3.) Om man blir garanterad en sak, i mitt fall en abonnemangs-uppsägning, när dom lurar på en massa skit så ska det väl för helvete inte vara så jävla svårt att fixa det!!??
Jag beställde ett bredband på nätet som förövrigt tog ca 3 veckor (!!) att få (kanske en punkt nr 4?) och när det aldrig kom eftersom det stod att leveranstiden skulle ta ca 5 dagar så gick jag in till 3 och frågade. Då täcknade dom ett nytt abonnemang åt mig och sa att de skulle spärra/ta bort det gamla.. VAD HÄNDER?? Joo jag får räkning för TVÅ abonnemangshelveten när jag bara använder ett samt att dom garanterat att ta bort det andra!!!
SKAFFA ALDRIG 3, VÄRDELÖS JÄVLA SKIT!!!

Kommentarer
Trackback